Verzenden & retourneren
Alle onze Megalodontanden en andere producten worden met álle zorg en liefde ingepakt, zodat de Megalodon tand in perfect staat bij jou thuisbezorgd wordt. Wij nemen het risico van de verzending volledig op ons en garanderen dat álle producten in perfecte staat thuisbezorgd worden.
Informatie over verzending in Nederland / België
- Verzendkosten: je betaalt, bij de aanschaf van een tand, bij ons géén verzendkosten (Nederland & België)!
- Levertijd: bij ons geldt: vóór 15:00 besteld is de volgende werkdag in huis (Nederland & België). Maar natuurlijk is het bij ons ook mogelijk om producten op een betaalde dag / datum te laten leveren (i.v.m. cadeaus). Laat het ons dan bij de opmerkingen weten.
- Track & Trace: bij élke levering ontvang je van ons een Track & Trace code, zodat jij precies kunt bijhouden waar jouw product is en wanneer deze bezorgd wordt.
- Niet goed? Geld terug: wij zijn zo zeker van onze tanden dat wanneer je niet tevreden bent, dan heb je bij ons altijd recht op het terugsturen van jouw Megalodon tand.
--
Informatie over verzending in Europa
- Frankrijk, België, Luxemburg en Duitsland: De verzendkosten bedragen €6,99 tot een bestelling van €150,-. Boven een bestelling van €70- zijn er geen verzendkosten.
- Italië, Zweden & Spanje: de verzendkosten bedragen €9,99 tot een bestelling van €200,-. Boven een bestelling van €200,- betaalt u geen verzendkosten.
- Rest van Europa: de verzendkosten bedragen €12,99 tot een bestelling van €250,-. Boven een bestelling van €250,- betaalt u geen verzendkosten.
- Levertijd: bestellingen worden binnen één werkdag verzonden. Maar natuurlijk is het ook mogelijk om producten op een bepaalde dag/datum te laten bezorgen (voor cadeaus). Laat het ons weten bij de opmerkingen.
- Track & Trace: bij elke levering ontvangt u van ons een Track & Trace code, zodat u precies kunt volgen waar uw product zich bevindt en wanneer het geleverd wordt.
- Altijd verzekerd: onze zendingen met megalodon tanden zijn altijd verzekerd! Dit betekent dat u geen enkel risico loopt.
Wil je graag meer informatie over de verzendwijze, lees dan hieronder verder.. Heb je vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice: wij helpen je graag verder.
Retourneren
Lees hieronder - in het kort - hoe het retourneerproces in werking gaat.
Is het mogelijk om mijn producten te retourneren: dat vinden wij enorm jammer, maar retourneren is natuurlijk mogelijk bij ons! Het kan altijd voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over de producten. Je hebt daarom een bedenktijd van 14 dagen, waarin je de aankoop kunt annuleren. Lees hieronder hoe je jouw product(en) kunt retourneren.
Hoe kan ik de producten retourneren: doorloop de onderstaande stappen om jouw producten te retourneren:
- Stap 1: stop de producten zo goed mogelijk terug in de bijhorende verpakkingen en voeg de verpakkingen in de doos (het zou namelijk jammer zijn als wij de producten niet goed / compleet ontvangen).
- Stap 2: stuur een mailtje naar [email protected] met jouw gegevens (bestelnummer + naam) en vraag naar een retourlabel.
- Stap 3: wij sturen je de retourlabel per e-mail (check dus je inbox).
- Stap 4: print de verzendlabel uit, plak deze op de doos en breng de doos met de producten naar het dichtstbijzijnde postkantoor.
Het aankoopbedrag inclusief de aanvankelijke verzendkosten worden teruggestort op jouw bankrekening, zodra wij de producten in goede orde ontvangen hebben. De storting van het aankoopbedrag en de verzendkosten duurt een paar dagen om te verwerken.
Voorwaarden van retour:
- Retourneren kan enkel binnen het gestelde retourtermijn van 14 dagen.
- De retourkosten die gemaakt worden, zijn voor de rekening van de klant.
- Het risico van de retourzending zijn voor rekening van de klant.
- Wij nemen enkel retourzendingen in behandeling als de producten onbeschadigd / gebruikt bij ons aangeleverd worden.
- Houd de Track & Trace code bij de hand; zonder een Track & Trace code (bewijs van verzending) kan er geen onderzoek gestart worden, mits de retourzending vermist wordt.
- Heb je nog vragen / opmerkingen? Neem dan contact op via [email protected] of bel ons op 06 23 49 63 94. Wij staan voor je klaar en zullen je zo goed mogelijk helpen!
Producten ruilen: om onze klanten in alle service te kunnen voorzien, is het ook bij ons mogelijk om producten te ruilen. Dit is alleen mogelijk bij ons op locatie, waarbij het product, net zoals bij een retour, onbeschadigd en ongebruikt aangeleverd dient te worden.
Zou je graag producten willen ruilen? Neem dan contact op middels [email protected] of bel naar 06 23 49 63 94.